Vispas 2021

Woensdag, 28 oktober 2020

Het bestuur van Het Voorntje heeft de ledenadministratie uitbesteed aan Sportvisserij Nederland. Voor details graag verder lezen.

Beste leden,

Voorgaande jaren kwamen we altijd bij U langs om de vispas te brengen. De vispas krijgt U in het vervolg toegestuurd door Sportvisserij Nederland. Wanneer u geen automatische incasso heeft, krijgt U een acceptgiro toegestuurd, hieraan zitten administratiekosten van 5 euro aan gekoppeld, U kunt alsnog een machtiging geven door uw lidnr en iban( rekening nummer) te mailen naar ledenadmistratie@vipas.nl U bespaart onze vereniging dan veel tijd en energie. Voor leden die hun contributie per automatische incasso betalen vervallen de 5 euro aan administratiekosten.

Namens het bestuur het Voorntje.