Zomer Vis karavaan komt in Zwinderen op woensdag 18 augustus 2021. Een geweldig Visdag voor de jeugd

Woensdag, 14 juli 2021

ZOMERVISKARAVAAN KOMT IN ZWINDEREN!

Ben jij gek van sportvissen, niet ouder dan 14 jaar en wil je daar meer over weten? HSV Het Voorntje en Sportvisserij Nederland organiseren een supergaaf VIS-event op woensdag 18 augustus 2021 aan het Kanaal Coevorden-Zwinderen overgang naar Hoogeveensevaart te Zwinderen.( Dit is waar het Zwinderse kanaal uitmond in de Hoogeveense vaart) Deze dag is een onderdeel van de ZomerVISkaravaan.Het VIS-event duurt van 09:30 tot 14:30 uur. De activiteiten zijn niet tijdsgebonden dus je kunt inlopen wanneer je maar wilt, mits je vooraf bent aangemeld. De organisatie zorgt voor hengels, aas en voer en er is gratis drinken beschikbaar. Een lunchpakket moet je wél zelf meenemen.

Er is van alles te beleven.

• Je leert zelf een vistuigje te maken.
  • Op een juiste manier een vis onthaken. ( griezelig dan helpen wij)
  • Er is een drill simulator, hier kun je vechten met grote vissen.
  • Leren werpen met een werphengel.
  • En alles leren over de biologie van vissen en onderwater dieren
  • En natuurlijk zelf vissen onder begeleiding van een VISjuf of meester.

Lijkt het je leuk en wil je ook komen dan dien je je aan te melden via www.stekkie.nl.Klik hier.

Meer informatie over de ZomerVISkaravaan en de locaties van alle VIS-events is te vinden op www.stekkie.nl. Hier kunnen ouders hun kind per locatie digitaal inschrijven voor deelname. De deelname is voor kinderen t/m 14 jaar en is beperkt tot maximaal 75 kinderen, dus vol=vol!

Voor informatie kun je ook bellen naar de secretaris van H.S.V. 't Voorntje de hr Kuipers. Tel 0615677072.

Tot slot ga je naar huis met een rijk gevulde goodiebag en maak je ook kans op een gratis hengel!.