Vissen voor Oekraiene op 2 april

Zondag, 27 maart 2022

De eerste viswedstrijd op 2 april. Staat in het teken van Oekraïne.

De opbrengst gaat naar een gezin uit Charkov. Deze familie wordt momenteel opgevangen door een gast gezin. Het gezin bestaat uit ouders plus drie dochters.

De inleg van deze viswedstrijd wordt verdubbelt door vis vereniging het Voorntje. De minimum bijdrage van het Voorntje is 100 euro. Tevens wordt er tijdens de wedstrijd een drankje en een snack aangeboden. Fris drank is 0,50 cent de rest max 1 euro. De opbrengst hiervan gaat ook naar dit gezin.

We vissen voor 1 prijs. Na afloop van het wegen van de vis en tijdens de prijsuitreiking zijn er twee enveloppen. Er wordt gekozen uit een van deze enveloppen. Hierin staat waar we voor gevist hebben.

• Het meeste gewicht
  • De zwaarste vis..

Komt allen en laten we hier een groot succes van maken.

LET OP: Deze wedstrijd telt gewoon mee voor de competitie van 2022